.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دادگاه متهمان شورای شهر رشت

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه پرونده متهمان شورای شهر رشت به قاضی محکمه جزایی ارجاع داده شده است گفت: به نظر می‌رسد دادگاه این متهمان غیر علنی برگزار شود.

به گزارش شمال نیوز محمدجواد حشمتی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اختلاس و ارتشاء متهمان شورای شهر رشت اظهار کرد: محکمه متهمان مذکور به‌زودی برگزار می‌شود.

وی به ارجاع پرونده متهمان شورای شهر رشت به قاضی محکمه جزایی اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد دادگاه متهمان غیر علنی برگزار شود.

حشمتی با بیان اینکه در بحث شوراهای شهر و روستا وظایف روشن است، تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به وظایف خود به صورت شفاف عمل کنند و بر عملکرد آنها نظارت قانونی انجام شود.

رئیس کل دادگستری گیلان اختلاس و ارتشاء شورای شهر رشت را بیش از هفت میلیارد تومان دانست و بیان کرد: پرونده برای بیشتر اعضای شورای سوم شهر رشت، دو شهردار و هفت نفر کارمند تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان پرونده شورای شهر رشت با وثیقه آزاد شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پرونده شورای شهر رشت یک ماه در بازداشت بودند.

حشمتی از ورود دادگستری به شورای شهر و روستا در دوره چهارم خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا در جامعه انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید براینکه بازرسی استان در بخش‌های مختلف شوراهای شهر و روستا نظارت دارد، اظهار کرد: تلاش می‌شود شوراها از مسیر قانونی و درست منحرف نشده و اعتماد مردم از خدمتگزاران سلب نشود.

وی در ادامه به بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت اشاره کرد و افزود: بازشماری آرا ربطی به دادگستری ندارد.

حشمتی با بیان اینکه دادگستری تنها به تخلف‌ها و جرایمی که در انتخابات اتفاق افتاده است رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: درباره خرید و فروش آرا پرونده‌سازی‌های انجام شده و به جرم افراد رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان یادآور شد: شمارش آرای انتخابات، جابه‌جایی و هر تغییر و تحول به عهده هیئت نظارت بر انتخابات است و طبق دستورالعمل‌ها اقدام می‌کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.